نفریت لوپوس با 10٪ عملکرد کلیه است هر فرصتی برای درمان آن وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

نفریت لوپوس با 10٪ عملکرد کلیه است هر فرصتی برای درمان آن وجود دارد

من یک بیمار نفریت لوپوس هستم و در حال حاضر عملکرد کلیه من است به سمت چپ 10٪، من می خواهم به دانستن است هر فرصتی برای درمان آن وجود دارد؟
در واقع، نفریت لوپوس التهاب کلیوی ناشی از لوپوس اریتماتوی سیستمیک (SLE)، یک بیماری سیستم ایمنی بدن است. سازمان بهداشت جهانی به نفریت لوپوسی به پنج مرحله بر اساس بیوپسی تقسیم شده است. در زیر جزئیات در مورد آنها:
مرحله من حداقل گلومرولونفریت مزانژال است که بافت شناسی در میکروسکوپ نوری اما با سپرده مزانژال در میکروسکوپ الکترونی طبیعی است. این به منزله حدود 5٪ از موارد نفریت لوپوس. نارسایی کلیوی در این شکل بسیار نادر است.
مرحله دوم در یک یافته از مزانژال نفریت لوپوس پرولیفراتیو است. این شکل به طور معمول به طور کامل به درمان با کورتیکواستروئیدها پاسخ می دهد. این به منزله حدود 20٪ از شکست cases.Renal در این فرم نادر است.
مرحله III نفریت پرولیفراتیو کانونی است و اغلب با موفقیت پاسخ به درمان با دوز بالا کورتیکواستروئیدها. این به منزله حدود 25 درصد از شکست cases.Renal در این فرم غیر معمول است.
کلاس IV است منتشر نفریت پرولیفراتیو. این شکل است که عمدتا با کورتیکواستروئیدها و ایمنی مواد مخدر درمان می شود. این در حدود 40٪ موارد را تشکیل می. نارسایی کلیوی در این شکل شایع است.
مرحله V از جمله غشایی است و توسط ادم شدید و از دست دادن پروتئین مشخص می شود. این حدود 10 درصد از موارد به منزله. نارسایی کلیوی در این فرم غیر معمول است.
از بالا ما می توانید ببینید که مرحله IV سخت ترین مرحله به درمان است، اما شما در این مرحله، بنابراین شما خوش شانس نیست، فرصتی برای بهبود عملکرد کلیه شما وجود دارد. اگر شما میخواهید بدانید که جزئیات بیشتر در مورد چگونگی بهبود عملکرد کلیه، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت و یا ارسال ایمیل به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند. ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 288
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 فروردين 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: